KLACHTENPROCEDURE

KLACHTENPROCEDURE


Uw mening is erg belangrijk en daarom zijn zowel goede als minder goede geluiden over (uw behandeling bij) Fysio Fitness Annen voor ons van enorm belang te horen. Zijn er dingen die wij kunnen verbeteren, bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Wij hopen dat u het met ons deelt; kritisch zijn en blijven is in uw én ons belang.

Heeft u een klacht? 

Fysio Fitness Annen maakt gebruik van de klachtenregeling zoals de KNGF die hanteert: https://www.kngf.nl/binaries/content/assets/kngf/onbeveiligd/praktijkvoering/de-praktijk/klachtenregeling-fysiotherapie.pdf

Er zijn verschillende stappen die kunnen worden doorlopen:

1. klacht indienen
Het is raadzaam om uw klacht eerst met betrokkene(n) van de fysiotherapiepraktijk te bespreken. Probeer samen, in een persoonlijk gesprek, de kwestie op te lossen. Deze manier werkt het snelst en eenvoudigst. 

2. klachtenfunctionaris
Kan de klacht niet met de betrokkene(n) worden opgelost, dan kunt u de klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris van de fysiotherapiepraktijk.

3. geschillencommissie fysiotherapeut
Lukt het niet de klacht naar tevredenheid af te handelen of is bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet wenselijk, kunt u schriftelijk een officiële klacht indienen bij de onafhankelijke en onpartijdige geschillencommissie fysiotherapeut.

4. juridisch geschil
Bieden de punten een t/m vier geen oplossing, of bent u van mening dat de geleden schade hoger is dan € 25.000 euro? In dat geval is er sprake van een juridisch geschil en kunt u uw klacht voorleggen aan de rechter. 
Share by: